Выбираем разработчика дизайна рекламы
Підготовчі роботи зроблено і залишилася «дрібниця» – підібрати виконавця, який поділяє ваш ґрунтовний підхід і націлений на отримання результату так само, як і ви.
При виборі виконавця можуть стати в нагоді ті ж критерії, що і при розробці дизайну. Розглядаючи приклади виконаних потенційним виконавцем робіт, мало керуватися співвідношенням: гарний дизайн – ціна.
Дивлячись на роботи в портфоліо, оцінюйте не лише їхню загальну привабливість – а й ефективність. Поставте себе на місце покупця, щоб оцінити наскільки добре реклама справляється зі своїм завданням. Проведіть експрес-аналіз робіт потенційного виконавця за тими самими правилами, що й у вашої майбутньої реклами – к той чи інший дизайн реклами продає?
Так, підбір розробника реклами - теж робота, до якої потрібно поставитися серйозно. Звичайно, ваш вибір буде простіше, якщо в рамках рекламної кампанії вже відомо, які рекламні носії і з якою метою будуть використовуватися, і справа лише за розробкою дизайну. Так, наприклад, для того, щоб замовити дизайн буклету, вам не доведеться перебирати багаторівневі портфоліо потенційних виконавців. Достатньо набрати в пошуковій системі «дизайн поліграфії Київ» або просто «дизайн буклетів» і, пройшовши за 10-20 результатами пошуку, вивчити приклади робіт компаній чи дизайнерів, які спеціалізуються на такому напрямку.
Підказка: для того, щоб потім можна було повернутися до робіт, що сподобалися, і переглянути їх ще раз – занесіть потрібні сторінки до «Вибраного» (інтернет-закладки)
овертаючись до питання вибору з урахуванням фактора ціни важливо пам'ятати, що за одну і ту ж ціну ви можете отримати абсолютно різні результати: красивий дизайн або ефективний дизайн, що продає, і те й інше разом або, що цілком імовірно, не красиве й не продає.
Сказане вище стосується розробки дизайну будь-якого виду реклами. Здавалося б, немає нічого простішого, ніж замовити дизайн поліграфії в Києві, – вибір величезний. Однак, якщо ви висуваєте високі вимоги до дизайну поліграфії, ціна від компанії до компанії відрізнятиметься в рази. При цьому розцінки розцінки, які заявляють виконавці, не завжди є пропорційними до якості.
Як обрати? Відкрийте ще раз інтернет-закладки, які були зроблені вами на першому етапі вибору, відберіть три-п'ять, на вашу думку, хороших виконавців, спробуйте ще раз поглянути на їхні роботи в портфоліо - тепер вже очима покупця і, нарешті, зіставте ціни.
Ми впевнені, що тепер, коли ви знаєте, на що звертати увагу, щоб отримати хороший результат, ви зможете знайти потрібне вам співвідношення «якісний дизайн реклами – ціна», яке вас влаштує.