У вашому «човні» повинні вчасно з'явитися досвідчені маркетолог, копірайтер та дизайнер
Будь-який бізнес починається з ідеї, яка закономірно перетворюється на план дій. У такому плані обов'язково є пункт наступного формулювання: придумати класну назву для компанії, товару або послуги.
Зазвичай, назву придумують самі власники бізнесу. Але в нинішніх супердинамічних умовах життя буває, що компанія стрімко (або помірно) успішно розвивається, власне не маючи ні імені, ні стилю, зовсім про це не замислюючись. Такий бізнес рано чи пізно еволюціонує у щось більше, зовсім іншої форми (власності) та якості. І, коли ця чудова година настає, виникає питання «як охрестити своє розвинене дітинча, що стоїть на ногах, при цьому не нашкодивши йому?»
Цей момент дуже близький до того, як батьки вигадують ім'я своїй дитині, і вимагає такого ж трепетного та відповідального ставлення. На жаль, дідусині імена та гороскопи у цій справі допомагають мало, – неймінг, за великим рахунком, уже майже наука. Наука, яка допоможе назвати вашу яхту не просто «Перемога», а «Повна Вікторія», якщо, звичайно, ваш бізнес – не таблетки для схуднення. Тому в 99% випадків краще доручити неймінг професіоналам.
Якщо йдеться про неймінг для компанії, то слідом за продуманим, милозвучним і незабутнім ім'ям, як правило, слідує вибір її ділового іміджу – розробка логотипу та корпоративного стилю.
Не часто створення фірмового стилю робиться на початковій стадії розвитку бізнесу. Існує думка, що власний корпоративний стиль – доля усталених компаній. Однак, якщо ви плануєте з хрускотом відкусити свою частку ринку, вклинитися в кругову діаграму основних гравців, якщо ви вже бачите поряд з цією часткою підпис ТМ «Зухвалий і Стрімкий» – про те, як ви виглядатимете серед інших, варто подумати заздалегідь. Саме тоді у вашому «човні» повинні з'явитися досвідчені маркетолог, копірайтер та дизайнер. Або ж надійний партнер, який візьме на себе вирішення питань, пов'язаних із маркетингом та дизайном – особливо з маркетингом.
Підприємства зі зростанням мають погану властивість віддалятися від покупця. Про компанії, що пройшли своєрідну «точку неповернення» на цьому шляху, кажуть – варяться у власному соку. Дизайн реклами таких компаній легко виділити серед інших за великою кількістю складних термінів і фраз, що мають набагато важливіше значення для самого рекламодавця, ніж для основного споживача реклами – покупця. Дуже важливо не прогавити момент, коли поворот обличчям до споживача дозволить вам зміцнити ваші позиції серед таких же компаній, як ваша і навіть тих, хто більший і поки що не бачить у вас конкурента.
Комплекс послуг маркетолога включає безліч робіт, які дозволять вам знайти точки дотику між компанією і покупцями. Грамотне вивчення маркетологом вашого конкурентного середовища, цільової аудиторії та інших аспектів розвіє перед вами безліч сумнівів і неясностей і дозволить приймати виважені, продумані та позитивні рішення для бізнесу.