Логотип для «Kell&Garden»
Важко розробляти логотип для компанії, яка займається чимось надмодним, але не повністю зрозумілим більшості пересічних споживачів. Тут потрібно бути надзвичайно зрозумілим при зображенні, дотримуватися тенденцій дизайну та обов'язково прислухатися до замовника. Зрештою, натхнення не може бути повним без частки ентузіазму та цілеспрямованості, з якою бізнесмени презентують своі новинки для загальної уваги.
Важко розробляти логотип для компанії, яка займається чимось надмодним, але не повністю зрозумілим більшості пересічних споживачів. Тут потрібно бути надзвичайно зрозумілим при зображенні, дотримуватися тенденцій дизайну та обов'язково прислухатися до замовника. Зрештою, натхнення не може бути повним без частки ентузіазму та цілеспрямованості, з якою бізнесмени презентують своі новинки для загальної уваги.